چکیده

1.معرفی

2. مفهوم سازی آمادگی برای آینده

2.1. پیش بینی شرکت

2.2. مفهوم سازی آمادگی برای آینده

2.3. سنجش تکامل پیش بینی شرکت

2.4. سنجش نیاز های پیش بینی شرکت

2.5. ساختن آمادگی برای آینده

3. رویکرد های تحقیق

3.1. چالش ها و طرح تحقیقات

3.2. نمونه و جمع آوری اطلاعات

3.3. پنج رویکرد برای مطالعه رابطه بین آمادگی برای آینده و عملکرد شرکت

4. نتایج

4.1. وضعیت آمادگی برای آینده در سال 2008

4.2. رابطه آمادگی برای آینده در سال 2008 با عملکرد شرکت در سال 2015 (اولین تست)

4.3. رابطه ی آمادگی برای آینده در سال 2008 و عملکرد شرکت در سال 2008 (تست دوم)

4.4. تجزیه و تحلیل مهاجرت (آزمایش سوم)

4.5. تحقیقات کیفی بین رابطه آمادگی برای آینده و عملکرد شرکت (آزمایش چهارم)

4.6 برآورد پاداش / تخفیف آمادگی برای آینده بالا / پایین (آزمون پنجم)

5. بحث

6. نتیجه گیری

مشخصات

دانـــــلود

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها