تعمیر، نصب و نگهداری جک پارکینگ در صفا



جک پارکینگ

جک پارکینگ چیست ؟

دستگاهی است که با اضافه شدن روی درهای لولایی، امکان باز و بسته شدن در با ریموت را فراهم میکند. این جک که به طور معمول روی در ورودی و خروجی اصلی منازل نصب می شود، به افراد کمک می کند که به آسانی و بدون نیاز به پیاده شدن از وسیله نقلیه خود و با استفاده از ریموت در را باز یا بسته نگهدارند. جک پارکینگی دارای دو نوع هیدرولیکی و الکترومکانیک است. جک­های هیدرولیکی مناسب اماکن تجاری و یا مسکونی پرتردد هستند و جک الکترومکانیک مناسب مجتمع های اداری و یا مسکونی با تعداد واحد های کم است.

 

محاسن و معایب استفاده از جک

در صورت انتخاب تبدیل درب لولایی به درب اتوماتیک باید نکاتی را در نظر بگیرید که در زیر به بعضی از آنها اشاره میکنیم:

 

محاسن

افزایش امنیت ساکنین

درهای لولایی به راحتی در دسترس سارقین هستند و ایمنی لازم را تامین نمی­کنند. در صورتی که بعد از تبدیل در لولایی به در اتومات، به راحتی قابل باز شدن نبوده و سطح ایمنی محیط به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می­کند.

افزایش امنیت برای عابران

با حرکت آهسته در، زمان ورود یا خروج وسایل نقلیه به پارکینگ، عابرین فرصت مناسبی جهت تشخیص تردد پیدا می کنند.

محدودیت آمد و شدها

فقط افرادی می توانند وارد مکان مورد نظر شوند که ریموت را در اختیار داشته باشند و این سبب افزایش امنیت ساکنین خواهد بود.

صرفه جویی در زمان

در زمان استفاده از درهای لولایی قدیمی وقت زیادی صرف پیاده شدن از ماشین و باز کردن و سپس بستن در می کنید که این علاوه بر صرف انرژی و زمان مضاعف امنیت فرد را نیز در خطر قرار می دهد. در صورتی که استفاده از درب های اتومات این مشکل را مرتفع کرده است.

 

معایب

قیمت بالا

ممکن است استفاده و نصب جک بسته به نوع آن و نیاز شما زیاد باشد ولی باید در نظر گرفت که این هزینه تا چه سطحی آرامش شما را تامین می کند.

ورود افراد غیر

برای ورود و خروج برای مهمانان، نیاز به حضور میزبان است.

بررسی و تعمیر

نصب جک در پارکینگ نیاز به بررسی چند ماهه دارد. گرچه این بررسی نیاز به تعمیر را بسیار کم کرده و از بروز مشکل های بزرگتر جلوگیری می­کند ولی ممکن است برای برخی افراد زمان و هزینه اضافی محسوب شود.

 

زمان تعمیر جک درب پارکینگ

گاهی ممکن است اجزای تشکیل دهنده جک درب پارکینگ در مرور زمان دچار شکستگی یا فرسودگی شوند که مانع حرکت صحیح و باز و بسته شدن در شود. این زمانی است که شما می بایست با بهره گیری از مشاورین و متخصصین این حوزه نسبت به تعویض و یا تعمیر جک درب خود اقدام کنید. تکنسین های مجرب مجموعه گرین­کو  به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات، نصب، نگهداری و تعمیر جک های پارکینگی شما هستند.

 

خدمات تعمیر جک درب  پارکینگ مجموعه گرین­کو

خدمات، نصب، نگهداری و تعمیر جک های پارکینگی مجموعه گرین­کو شامل تمام مدل های جک ها و درب های اتومات پارکینگی است که در زیر به چند مورد از این خدمات اشاره شده است:

تعمیر:

  1. بخش برقی موتور درب های اتوماتیک
  2. جک های ریلی و هیدرولیکی
  3. کوبیده شدن درب
  4. سرعت ( کندی یا تندی) بسته شدن درب ها
  5. توقف ناگهانی درب
  6. تراش دنده ها و یا تعویض آنها
  7. گیربکس أنواع جک
  8. سنسورهای درب ها
  9. رفع اشکال وصل شدن ریموت به درب های اتوماتیک
  10. سرویس و نگهداری تخصصی أنواع درب و جک های
  11. رفع اشکال در سیم کشی أنواع درب های پارکینگی

و …..

 

موارد مهم هنگام خرید

قبل از پرداختن به موارد مهم که هنگام خرید جک باید به آنها توجه کرد، لازم است به این نکته توجه کنیم که نصب جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.

 

نکات قابل توجه:

  1. وزن در: در هنگام خرید جک دانستن حدودی وزن درب نیاز است چرا که هر جک مناسب وزن خاصی از درب های پارکینگی است.
  2. تعداد استفاده روزانه: به طوری که هرچقدر استفاده روزانه از درب بیشتر بوده و بیشتر باز و بسته می شود نیازمند جک درب پارکینگی قوی تری مناسب با تردد ساکنین است.
  3. مقدار عرض در : در هایی با عرض های بیشتر از 1.8 نیازمند جک هایی با بازوی بلندتر است، پس دانستن عرض در هنگام خرید ضروری است.
  4. نصب مناسب : همانطور که کمی قبل تر اشاره شد، جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.
  5. گارانتی: جک در تنوع زیاد در بازار موجود بوده و گارانتی معتبر میتواند موجب امنیت خاطر شما، بعد از خرید باشد.

 

 

قیمت جک درب پارکینگ و تعمیر آن

با توجه به تنوع و گوناگونی جک ­ها در بازار و تغییر نرخ مداوم،‌ لطفا جهت دریافت قیمت و تعرفه تعمیر جک­های پارکینگی با مشاورین مجرب مجموعه گرین­کو تماس بگیرید.

 

تعمیرات تخصصی انواع جک درب پارکینگ گرین­کو

با افزایش روز افزون استفاده از انواع جک های پارکینگی نیاز به تعمیر این جک­ها امری ضروری است. مجموعه گرین­کو با بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه و با بکارگیری تکنسین های مجرب توانسته خدماتی امن و حرفه ای را برای تعمیر جک های پارکینگ، به شما عزیزان ارائه کند.

ساکنین محترم صفا شما می­توانید در صورت نیاز به تعمیر و نصب انواع جک درب ، به صورت شبانه ­روزی ‌با شماره تماس 66363169 -021 با ما در ارتباط باشید.

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *