تعمیر ، نصب و نگهداری درب های اتوماتیک در کارون



درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک – ساده ، مفید و ایمن

فشار دادن یا چرخاندن دستگیره درها، کشیدن یا فشار دادن درها و بسته شدن مجدد پس از عبور، گاهی اوقات آزاردهنده است. به همین علت انتظار می رود درها به صورت خودکار باز و بسته شوند. در سوپرمارکت ها، هتل ها و نمایندگی های خودرو و همچنین در ادارات دولتی و بیمارستان ها و بسیاری مکان های دیگر … مردم اغلب فراموش می کنند که درها را بعد از ورود یا خروج ببندند. البته برای برخی از افراد، مانند: افرادی که از ویلچر استفاده می کنند، کودکان، افراد مسن یا معلولان باز کردن درب و بستن مجدد آن غیرممکن است. درهای اتوماتیک دسترسی راحت به این امکان را برای همه فراهم می کند.

 

استفاده از درهای اتوماتیک،‌ بیشتر از همیشه:

به منظور جلوگیری از انتقال میکروب: در بخش های بهداشتی و درمانی برای عبور بازدیدکنندگان، بیماران، پزشکان و ….  درهای وردی اتوماتیک بهترین گزینه هستند.

 

دسترسی خودکار به آشپزخانه و سایر مکان های هتل: که کارکنان را قادر می سازد تا وظایف خود را با خیال راحت انجام داده و خدمات بهتری را ارائه دهند.

 

فروشگاه ها: درب های اتوماتیک به عنوان یک نقطه دسترسی معتبر و راحت عمل می کنند. این درها همچنین به صرفه جویی در انرژی کمک می­کنند، زیرا فقط در صورت لزوم باز می­شوند و تأثیر بر دمای داخلی توسط بیشینه و کمینه هوای خارجی را به حداقل می رسانند.

 

ساختمانهای مسکونی: درب اتوماتیک یک راه حل کارآمد و ایمن در ساختمان ها هستند، به ویژه برای ساختمان هایی با حجم رفت و آمد بالا.

 

انواع درب اتوماتیک

سیستم های درب اتوماتیک برای انواع درها اعم از بزرگ یا کوچک، سنگین یا سبک قابل استفاده است. ضمن این که، تقریباً در هرگونه طرح قابل تصور مانند: تمام شیشه، قاب دار، چوبی، آلومینیوم یا فولاد در دسترس هستند.

 

درب اتوماتیک شیشه ای: ساختار اصلی این درها شیشه است که شامل یک اپراتور باز و بسته کننده است. همچنین یک ست فریم و شیشه هایی که در شکل ها و جنس و فرم های مختلف قابل تهیه هستند. این در به اندازه خاصی محدود نشده و در تمام سایزها  قابل نصب است. 

 

درب اتوماتیک پارکینگی:  این درها برای تمام مکان های عمومی نیازمند کنترل تردد مخصوصا محل عبور خودرو قابل استفاده هستند. این درها در انواع گوناگون و به صورت کاملا هوشمند در دسترس هستند.

 

کرکره برقی: از نام کرکره برقی مشخص است که این نوع درب برقی در واقع مدل مدرن شده ی همان کرکره های معمولی هستند که در سطح شهر دیده می شود. اما درحال حاضر این سیستم ها دارای انواع متفاوتی هستند. استفاده از کرکره های اتومات برقی امروزه به عنوان درب پارکینیگ بسیار رواج پیدا کرده است و این به دلیل قیمت پایین این نوع درب اتومات است.. . قیمت درب اتوماتیک پارکینگی نسبت به نوع و متریال استفاده شده در آن متفاوت است.

 

عناصر اتوماسیون درب اتوماتیک

سیستم های اتصالات اتوماتیک از چندین جزء تشکیل شده است:

دستگاه فعال سازی یک ردیاب است که یک فرمان باز را ثبت کرده و آن را به واحد کنترل/کنترل درایو منتقل می کند. ردیابی دستی مانند پد لمسی، کنترل از راه دور، دکمه ها و کلیدها و ردیاب های خودکار مانند ردیاب های حرکت، سنسورها، موانع فوتوالکتریک و موانع دیجیتالی وجود دارد. اغلب انواع مختلفی از ردیاب ها بر روی درب اتوماتیک نصب می شوند.

 

واحد کنترل: واحد کنترل مغز سیستم است که معمولاً شامل سوئیچ های تایمر، تنظیمات مربوط به سرعت باز شدن، زاویه ها و زمان باز نگه داشتن و در صورت لزوم فناوری ایمنی اضافی مانند کنترل دسترسی، نظارت تصویری و غیره است.

 

درایو: برای باز و بسته شدن درب، درایو درب از نیروی موتور استفاده می کند.

 

نوارهای سنسور: نوارهای سنسور (ردیاب حضور) مسیر درب و لبه های بسته را کنترل می­کنند. در صورت تهدید برخورد یک شخص یا شیء، فوراً در را متوقف می کنند.

 

نگهداری درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک نیازمند تعمیر و نگهداری منظم هستند.. این ها به مشخصات سازنده و نصب بستگی دارد. دوبار در سال تعمیر و نگهداری برای درهای اتوماتیک در مسیرهای فرار و نجات توصیه می شود.

 

انواع درب اتوماتیک پارکینگی:

 

1-درب اتوماتیک پارکینگ سکشنال

درب اتوماتیک پارکینگ سکشنال در دسته درب­های اتوماتیک پارکینگی قرار میگیرد که گران قیمت هستند. مزیت این نوع در فقط در ظاهر و جنبه لوکس بودن آن خلاصه می شود و به لحاظ کارایی با دیگر درهای این دسته تفاوت ندارد.

 

2-درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی‌ با داشتن یک چرخدنده قدرتمند و یک صفحه آهنی به حرکت درمی­آید. این درها معمولا در مکان های بزرگ صنعتی و کارخانه ها و پارکینگ های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

 

3-درب اتوماتیک پارکینگ بازویی

درب اتوماتیک بازویی،‌ پر استفاده ترین نوع در درب­های اتوماتیک پارکینگی است. تمام درهای لولایی ساختمان­ها قابلیت تبدیل به این درب با استفاده از یک جک برقی را دارند. این درها ریموتی هستند و به صورت تک و دولنگه در دسترس هستند.

 

برتری درب های اتوماتیک نسبت به درهای معمولی

  1. استفاده از متریال مناسب جهت کاهش آلودگی صوتی
  2. جلوگیری از انتقال بیماری با حذف تماس دست ها با در
  3. جداسازی فضاهای مختلف از هم و جلوگیری از تداخل فضای آلوده و بهداشتی
  4. نیاز به کنترل تردد در مکان های پر رفت و آمد
  5. صرفه جویی در مصرف انرژی
  6. استفاده از درهای اتوماتیک در معماری های روز

 

 

قیمت درب های اتوماتیک و تعمیرآن

با توجه به تنوع و گوناگونی درب های اتوماتیک در بازار و تغییر نرخ مداوم،‌ لطفا جهت دریافت قیمت و تعرفه تعمیر درب­های اتوماتیک با مشاورین مجرب مجموعه گرین­کو تماس بگیرید.

 

تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک گرین­کو

با افزایش روز افزون استفاده از انواع درب های اتوماتیک نیاز به تعمیر این درها امری ضروری است. مجموعه گرین­کو با بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه و با بکارگیری تکنسین های مجرب توانسته خدماتی امن و حرفه ای را برای تعمیر درب های اتوماتیک، به شما عزیزان ارائه کند.

 ساکنین محترم کارون شما می­توانید در صورت نیاز به تعمیر و نصب انواع درب های اتوماتیک، به صورت شبانه روزی ‌با شماره تماس 66363169 – 021 با ما در ارتباط باشید.

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *