تعمیر، نصب و نگهداری کرکره برقی در بابل



کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی نوعی در است که با قیمتی مناسب و نصب آسان در دسترس قرار می گیرد. از این کرکره ها در مکان های مختلف مانند: پارکینگ ها،‌ پنجره ها، فروشگاه ها و … استفاده می شود.

 

کرکره دستی یا کرکره برقی

پنجره های کرکره ای یک گزینه عالی برای امنیت خانه هستند در حالی که هنوز می توانند جذاب و شیک باشند. هنگام انتخاب کرکره غلتکی دو گزینه برقی و دستی دارید. اینکه کدام یک برای شما مناسب تر است، بستگی به نیاز شما دارد.

متخصصان کرکره ما مزایا و معایب کرکره برقی را در مقابل کرکره های دستی قرار داده اند تا تصمیم شما را آسان کنند.

 

کرکره برقی

کرکره برقی توسط یک موتور کوچک کنترل می شود که فقط با فشار یک دکمه باز و بسته می شود و با کنترل از راه دور یا پانل نصب شده روی دیوار در داخل خانه شما کنترل می شود. موتور مورد استفاده برای باز و بسته شدن کرکره های شما می تواند به برق و یا به صفحات خورشیدی مدرن متصل شود.

 

مزایا

  • سهولت در بازکردن و بستن کرکره ها
  • با دوام و محافظت فوق العاده در برابر مزاحمان
  • راحت باز و بسته می شود.
  • قابلیت استفاده از پنل های خورشیدی را دارد.

 

معایب

  • به دلیل نیاز به قطعات بیشتر، گرانتر از کرکره های دستی است.
  • ممکن است تحت تأثیر قطعی و خاموشی برق قرار گیرد.

 

کرکره دستی

کرکره های دستی با دست باز و بسته می شوند که البته امروزه استفاده از آن کمتر شده است.

 

مزایا

  • ارزان تر از کرکره برقی است.
  • نیازی به برق نیست و همچنان در هنگام قطع برق یا خاموشی کار می کند.

 

معایب

  • باز کردن آن برای برخی افراد و افراد مسن دشوار است.

 

 

استفاده از کرکره ها در منازل

کرکره که در اصل برای محافظت از مغازه­ها و انبارها استفاده می شد، به مصارف خانگی راه پیدا کرد. کرکره های امروزی ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم طوری طراحی شده اند که به راحتی با ظاهر خانه شما ترکیب شوند. امروزه می توانید با استفاده از تلفن همراه کرکره های خود را باز کنید، سنسورهایی نصب کنید که هنگام غروب آفتاب کرکره های شما را پایین می آورند. این کرکره ها اگر به درستی نصب شوند، تقریباً غیرقابل نفوذ هستند و ایمنی شما و عزیزان شما را تامین می کنند. طراحی و میزان تهویه آنها بستگی به نوع ورق، اندازه و مواد استفاده شده در ساخت آنها دارد.

 

این کرکره های به طور گسترده ای به عنوان یکی از امکانات هوشمندی که می توانید برای خانه خود فراهم کنید، در نظر گرفته می شود و عملکردهای مختلفی را انجام می دهد، از جمله:

  • کاهش نور و نویز
  • کاهش حرارت
  • بازدارنده از مزاحمان

 

سایر مزایای عبارتند از:

  • تشخیص موانع: در هنگام بروز موانع، موتور به طور خودکار متوقف می شود.
  • محافظت در برابر یخ زدگی: در صورت بروز یخ زدگی به طور خودکار متوقف می شود تا از آسیب جلوگیری شود و کرکره های شما برای مدت طولانی تری کار کنند.
  • مقاوم در برابر خرابکاری: با نصب کرکره با اتصالات سفت و محکم، که در برابر نیروی بالابر تا 100 کیلوگرم مقاوم هستند، امنیت خانه شما تضمین می شود. شاتر به دلیل پیوندهای سفت و محکم از بیرون قابل برداشتن نیست.
  • نسبتاً بدون تنش: موتور آن بادوام است و کاملاً آب بندی شده است، هیچ عنصری که باعث خوردگی شود، وجود ندارد.

 

اگر نیازمند نصب یا تعمیر کرکره های دستی یا برقی هستید، با گرین­کو تماس بگیرید. تیم متخصص گرین­کو با نازلترین قیمت،‌ آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

 

4 دلیل خوب برای انتخاب کرکره برقی

به صورت متمرکز فرماندهی کنید:

هنگام بیرون آمدن از منزل یا محل کار با استفاده از کرکره های اتوماتیک و با یک فرمان لمسی یا صوتی به سادگی همه کرکره های شما بسته می شود و هنگامی که برمی گردید دوباره آنها را باز می کند.

 

بهبود بهره وری انرژی:

کرکره های برقی خود را می توانید با شرایط محیطی سازگار کنید. در تابستان، به محض اینکه دمای داخل از 25 درجه سانتیگراد بیشتر شود، کرکره های برقی شما به طور خودکار بسته می شوند و مبلمان، حیوانات خانگی و گیاهان در برابر اشعه های خورشید محافظت می شوند و خانه خنک می ماند، همچنین روشن کردن سیستم تهویه به تأخیر می افتد.

 

از خانه محافظت کنید:

با کرکره های برقی هنگام مسافرت،‌ طوری به نظر میرسد که در منزل حضور دارید. کرکره برقی در صبح به طور خودکار با میشوند. در شب، کرکره ها بسته می شوند و چراغ ها طبق معمول روشن می شوند. برای افراد خارج از خانه، به نظر می رسد که شما در خانه هستید.

 

کنترل از راه دور:

می توانید با برنامه های مخصوص هوشمند، خانه خود را نگاه کنید و کرکره های خود را بررسی کنید و آنها را باز یا بسته کنید.

 

چرا کرکره برقی بسیار محبوب است ؟

از دلایل محبوبیت کرکره برقی حفظ حریم خصوصی، حفاظت، دکوراسیون و سیستم صرفه جویی در انرژی است.

 

در اینجا برخی از انواع مختلف کرکره ها را بررسی می کنیم

 

عایق بندی شده

به منظور صرفه جویی و حفاظت از انرژی در برابر آب و هوا، کرکره های عایق بندی شده بهترین گزینه هستند. آنها همچنین در برابر سر و صدای شدید محافظ هستند و سطح بالایی از امنیت را ارائه می دهند. انبارها، گاراژها، غرفه ها، کارخانه ها، بنادر خودرو و …. از جمله مکان هایی هستند که برای این مورد مناسبند.

 

ایمنی

کرکره های امنیتی برای مصارف خانگی و تجاری استفاده شوند و اغلب در انواع آلومینیومی یا فولادی ارائه می شوند. این کرکره ها قادر به جلوگیری از سرقت و همچنین محافظت در برابر خسارت های مالی و خرابکاری هستند. کرکره های امنیتی به طور چشمگیری مدت زمانی را که مجرم برای دسترسی به ساختمان صرف می کند، افزایش می دهد و به همین دلیل برای فروشگاه ها، گاراژها، انبارها و بسیاری مکان های دیگر مناسب است.

 

تجاری

کرکره های تجاری اغلب با فولاد گالوانیزه ساخته می شوند تا از ضد زنگ زدگی و ضد آب بودن اطمینان حاصل شود. کرکره های تجاری ملموس تر هستند زیرا برای انبارها و نمای مغازه مناسبند، هرچند که می توان آنها را در مصارف عمومی نیز استفاده کرد.

 

صنعتی

کرکره های صنعتی که بیشتر برای مراکز خرید و ساختمان­های بزرگ صنعتی مناسب هستند، می توانند در تمام اشکال و اندازه ها با سطح براق ساخته شوند تا ظاهری حرفه ای و مطمئن را حفظ کنند. کرکره های صنعتی غالباً مجهز به سیستم های امنیتی اضافی و پیچ و مهره های قفل کننده هستند تا سطح امنیت و حفاظت بالایی را تضمین کنند. آنها می توانند به صورت داخلی یا خارجی نصب شوند تا از خرابکاری یا دسترسی غیر مجاز جلوگیری شود.

 

 

قیمت کرکره برقی و تعمیر آن

با توجه به تنوع و گوناگونی کرکره برقی در بازار و تغییر نرخ مداوم،‌ لطفا جهت دریافت قیمت و تعرفه تعمیر کرکره برقی با مشاورین مجرب مجموعه گرین­کو تماس بگیرید.

 

تعمیرات تخصصی انواع کرکره برقی گرین­کو

با افزایش روز افزون استفاده از انواع کرکره برقی نیاز به تعمیر این کرکره ها امری ضروری است. مجموعه گرین­کو با بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه و با بکارگیری تکنسین های مجرب توانسته خدماتی امن و حرفه ای را برای تعمیر کرکره های برقی، به شما عزیزان ارائه کند.

 ساکنین محترم بابل شما می­توانید در صورت نیاز به تعمیر و نصب انواع کرکره برقی، به صورت شبانه روزی ‌با شماره تماس 66363169 – 021 با ما در ارتباط باشید.

 

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *